fastfashion

Alla inlägg under november 2014

Av fastfashion - 7 november 2014 13:41

Det är ju fint att köpa originalkläder. Jag har en del kläder och väskor från fina märken. Men det är så dyrt. Så jag köper glatt kopior. Här är en lista på sajter som säljer kopior. Billigast är det att beställa direkt från Kina.


Tradera

Blocket

Aliexpress - Det är en Kinesisk sajt. Jag har beställt en del härifrån. Jag har fått hem fina saker som sett ut som på bilderna. En nackdel är att många försäljare där kräver kreditkort. Leveranstiden är också väldigt lång men ofta är det fri frakt.


Fashion You Know

Brands in Fashion

Dr Drutt - Beställde en väska härifrån men den såg inte riktigt ut som på bilden tyvärr.

Av fastfashion - 6 november 2014 05:54

 

Ett fynd från Nelly. Blir bra nästa sommar när det är varmt, den är luftig.

 

Coola nitshorts från BikBok. Jag fyndade dem från Tradera.

 

En fin spetstop från Kina.

 

En bh från nelly. 

 

Trosor från VS.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards